Biskopen och biskopinnan von Schéele

gjorle i söndags ett besök i Malmquistska barn uppfostringsanstalten i Stockholm, då biskopen höll en andaktsstund i kateketisk form med anstaltens barn, Biskopens ord voro enkla och hjärtliga samt förfelade ej sitt intryck på både äldre och yngre. För att visa sin glädje och tacksamhet sjöngo barnen därefter några sånger.

Gotlands Allehanda
Onsdagen den 21 September 1898
N:r 145

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *